Psychologia w praktyce – efektywność osobista w życiu zawodowym i prywatnym
dr hab. Mirosława Huflejt-Łukasik, prof. ucz. kierowniczka studiów
Rekrutacja – II tura od 18.09 do 25.09!
Psychologia w praktyce: efektywność osobista w życiu zawodowym i prywatnym
Głównym celem studiów jest rozwinięcie umiejętności psychologicznych i społecznych przydatnych w codziennym funkcjonowaniu uczestników zarówno w środowisku pracy, jak i poza nim. W szczególności celami studiów jest podniesienie umiejętności uczestników w poniższych obszarach:
- komunikacja interpersonalna,
- komunikacja asertywna,
- negocjacje,
- wystąpienia publiczne,
- rozpoznawanie emocji i zarządzanie emocjami,
- radzenie sobie z nadmiernym stresem,
- budowanie dobrych relacji w pracy,
- radzenie sobie w sytuacji konfliktu,
- kreatywne rozwiązywanie problemów,
- efektywne zarządzanie sobą w czasie,
- ustalanie, planowania i realizacja celów,
- automotywacja i motywowanie innych,
- znajdowanie równowagi praca-dom,
- dbanie o własny dobrostan.
Dla kogo
Adresatami studiów Psychologia w praktyce – efektywność osobista w życiu zawodowym i prywatnym są:
- absolwenci studiów wyższych (magisterskich lub licencjackich), niezależnie od ukończonego kierunku studiów
- osoby, które dążą do rozwoju swoich kompetencji psychologicznych i społecznych
- osoby, które dostrzegają znaczenie wykorzystania kompetencji psychologicznych i społecznych w codziennym życiu prywatnym i zawodowym
O studiach – w skrócie
- 2 semestry
- 204 godziny dydaktyczne
- zjazdy średnio co 2 tygodnie – tylko forma stacjonarna!
- zajęcia w soboty i niedziele
- absolwent otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na UW
Opinie
Zobacz co o naszych studiach piszą absolwenci:
Limit miejsc: 51
Na studia będą przyjmowane osoby posiadające wykształcenie wyższe (magisterskie lub licencjackie). O przyjęciu decydować będzie kolejność zgłoszeń.
- Termin rekrutacji (II tura): 18.09.2025 – 25.09.2025
- Rozpoczęcie studiów: 4 października 2025
Czesne w roku akademickim 2025/2026
Czesne za rok akademicki można opłacić na trzy sposoby.
9 900 PLN – płatność do 24.09.2025 r.
I rata: 5 200 PLN – płatność do 24.09.2025
II rata: 5 200 PLN – płatność do 31.01.2026 r.
Łącznie: 10 400 PLN
I rata: 2 725 PLN – płatność do 24.09.2025 r.
II rata: 2 725 PLN – płatność do 30.11.2025 r.
III rata: 2 725 PLN – płatność do 31.01.2026 r.
IV rata: 2 725 PLN – płatność do 30.03.2026 r.
Łącznie: 10 900 PLN
Prosimy o wpłaty w wyznaczonych datach, najlepiej kilka dni przed upływającym terminem. System finansowy UW potrzebuje kilku dni na zaksięgowanie wpłaty. Jako instytucja publiczna jesteśmy zobligowani do naliczania odsetek za nieterminowe wpłaty.
Faktury
Faktury wystawia się maksymalnie do 3 miesięcy po wpłacie.
Regulamin umów o warunkach odpłatności za studia podyplomowe oraz wystawiania Faktur VAT za czesne na studiach podyplomowych na Wydziale Psychologii UW
1. Umowa dwustronna o warunkach odpłatności za studia podyplomowe przy samodzielnym opłacaniu studiów przez Słuchacza oraz FV na dane Słuchacza:
- Umowa podpisywana między Słuchaczem oraz Uniwersytetem Warszawskim, figurującym w umowie jako „Uczelnia”, reprezentowanym przez Dziekana Wydziału Psychologii UW.
- Umowa w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach (jednym dla Słuchacza, jednym dla Uczelni), podpisywana jest przez Słuchacza podczas trwania rejestracji na studia.
- Po podpisaniu umowy dwustronnej, Słuchacz może otrzymać fakturę za naukę na studiach podyplomowych wystawioną na dane Słuchacza. Prośbę o wystawienie faktury Słuchacz zgłasza każdorazowo (mailowo lub osobiście) do sekretariatu studiów podyplomowych wypełniając wniosek o wystawienie faktury. Faktury wystawiane są zawsze na dane słuchacza.
- Po podpisaniu umowy dwustronnej nie ma możliwości otrzymania FV na dane firmy/ pracodawcy/ instytucji/ własnej działalności gospodarczej.
2. Umowa trójstronna o warunkach odpłatności za studia podyplomowe przy całościowym lub częściowym opłacaniu studiów przez Podmiot finansujący oraz FV na dane Słuchacza z Podmiotem finansującym jako płatnikiem:
- Umowa podpisywana między Słuchaczem, Podmiotem finansującym oraz Uniwersytetem Warszawskim, figurującym w umowie jako „Uczelnia”, reprezentowanym przez Dziekana Wydziału Psychologii UW.
- W przypadku jednoosobowej działalności gospodarczej, Słuchacz podpisuje Umowę w imieniu własnym oraz właściciela działalności.
- Umowa w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, (jednym dla Słuchacza, jednym dla Podmiotu finansującego oraz jednym dla Uczelni), podpisywana jest przez Słuchacza w trakcie trwania rejestracji na studia.
Faktury VAT na dane Słuchacza z danymi Podmiotu finansującego jako płatnika podane w umowie trójstronnej wystawiane będą po zgłoszeniu tego przez Słuchacza, który uzupełnia odpowiedni wniosek i przesyła go do sekretariatu. Konieczne jest każdorazowe zgłoszenie zapotrzebowania na fakturę, najlepiej niezwłocznie po wpłacie. - Faktury wystawiane są zawsze na dane Słuchacza z danymi Podmiotu finansującego wskazanego jako płatnika.
Studia liczą 204 godziny dydaktyczne, w tym 60 godzin wykładów oraz 144 godziny warsztatów.
Zasady ukończenia studiów
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych przez słuchacza jest zaliczenie wszystkich zajęć (uzyskanie 39 punktów ECTS) i uzyskanie pozytywnych ocen z 6 testów. Ocena końcowa ustalana będzie na podstawie średniej uzyskanej w 6 testach kończących wykłady.
Słuchacz może opuścić tylko dwa zjazdy warsztatowe.
Istnieje możliwość odrobienia opuszczonych zjazdów w porozumieniu z prowadzącymi zajecia.
Program studiów
wykład – 12 godzin, 3 ECTS
Czyli opowieść o tym jakie miejsce zajmują i jaką rolę pełnią w naszym życiu odczuwane emocje i motywacja do działania. Podstawowym celem wykładu jest zapoznanie słuchaczy z wiedzą na temat uwarunkowań, natury i konsekwencji procesów emocjonalnych i motywacyjnych w życiu człowieka. Przedstawione zostanie rozróżnienie na refleksyjne i automatyczne systemy emocji i motywacji. Omawiane zjawiska będą analizowane zarówno z perspektywy badań i teorii psychologicznej, jak i w kontekście codziennego funkcjonowania człowieka oraz potencjalnych zastosowań przekazywanej wiedzy w praktyce zawodowej i w relacjach interpersonalnych.
wykład – 12 godzin, 3 ECTS
Czyli opowieść o uważności, uczeniu się, zapamiętywaniu i przypisywaniu znaczenia nowym informacjom. Wykłady mają na celu przybliżenie uczestnikom wiedzy psychologicznej (popartej wynikami badań naukowych) z zakresu wybranych procesów poznawczych. Opisywane będą głównie mechanizmy poznania społecznego, które uczestnicy mogą identyfikować w swoim codziennym życiu zawodowych i prywatnym. Uzyskana wiedza może przydać się w lepszym rozumieniu procesów spostrzegania, interpretowania sytuacji czy podejmowania decyzji.
Czyli opowieść o tym, jak inni ludzie oddziałują na nas i jak kształtują się nasze przekonania. Celem zajęć jest dostarczenie studentom podstawowej wiedzy z zakresu psychologii społecznej, a także ćwiczenie umiejętności przekładania wiedzy naukowej z zakresu psychologii społecznej na wnioski dotyczące funkcjonowania ludzi w organizacji.
Czyli opowieść o człowieku w różnorodnym środowisku pracy. Celem wykładu jest przegląd zagadnień psychologii organizacji i pracy, tworzący ramę i wprowadzenie do wykładów i warsztatów skoncentrowanych na specyficznych wyzwaniach funkcjonowania ludzi w organizacjach i umiejętnościach przydatnych w zwiększaniu efektywności i dobrostanu pracowników, zespołów, organizacji.
Czyli krótka opowieść o temperamencie i stylach poznawczych i ich oddziaływaniu na nasze codzienne funkcjonowanie. Przedmiotem wykładu będzie przedstawienie w zarysie historii oraz najnowszych ustaleń badawczych psychologii temperamentu oraz zagadnień związanych ze stylami poznawczymi. Przedstawiona zostanie również rola temperamentu i stylów poznawczych w codziennym funkcjonowaniu człowieka.
Czyli opowieść o tym, jak być świadomym konsumentem i jak zarządzać swoimi finansami. Wykłady będą przedstawiały psychologiczne czynniki determinujące codzienne wybory finansowe, zwiększą świadomość konsumencką uczestników i pokażą im jak mądrze gospodarować ograniczonym budżetem.
warsztaty – 24 godzin, 4 ECTS
Czyli jak mówić, by nas słuchano i jak słuchać, by zrozumieć. Warsztaty mają na celu doskonalenie umiejętności efektywnego komunikowania się, zarówno werbalnego, jak i niewerbalnego.
warsztaty – 12 godzin, 2 ECTS
Czyli jak sprawić, bym to ja rządził emocjami a nie one mną. Celem warsztatu jest nauczenie uczestników mechanizmów leżących u podłoża emocji, a zwłaszcza tych, które umożliwiają ich samokontrolę czy regulację.
warsztaty – 12 godzin, 2 ECTS
Czyli jak sprawić, by się chciało i jak przekuć chęć w działanie. Zajęcia dostarczają wiedzę na temat uwarunkowań przedsiębiorczości oraz stawiania i realizowania celów oraz umiejętności skutecznego formułowania celów, planowania ich realizacji, pracy nad przekonaniami związanymi z celami. Ponadto podczas warsztatu wiedza dotycząca źródeł motywacji zostanie przełożona na świadomość indywidualnej motywacji oraz umiejętność automotywowania się do konkretnych celów, a także uruchamiania własnych mocnych stron i zasobów.
warsztaty – 12 godzin, 2 ECTS
Czyli jak zrealizować to, co zaplanowałem/am na dziś, zanim zerwę kartkę z kalendarza. Warsztaty będą miały na celu doskonalenie umiejętności efektywnego zarządzania sobą w czasie. Zajęcia dostarczą narzędzi i technik pozwalających diagnozować przeszkody utrudniające zarządzanie sobą w czasie oraz usprawniać realizację zadań i celów w ograniczonym czasie.
warsztaty – 12 godzin, 2 ECTS
Czyli jak zrobić dobre wrażenie i skutecznie mówić do audytorium. Celem zajęć jest dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności pomagających im świadomie kształtować swój wizerunek w oczach innych, a przede wszystkim radzić sobie dobrze w sytuacjach publicznych wystąpień.
warsztaty – 12 godzin, 2 ECTS
Czyli jak wyrażać własne potrzeby i uczucia, szanując prawa swoje i rozmówcy. Zajęcia mają na celu doskonalenie asertywności w obszarze komunikacji interpersonalnej oraz poczucia własnej wartości, zgodnie z akcentowaniem własnych praw oraz szanowaniem praw innych osób. Uczestnicy na podstawie mini-wykładów, dyskusji, ćwiczeń indywidualnych i grupowych będę mieli okazję zarówno do poszerzenia wiedzy na temat asertywności jak i doskonalenia umiejętności asertywnego zachowania się.
warsztaty – 12 godzin, 2 ECTS
Czyli jak budować konstruktywne relacje w środowisku pracy. Celem zajęć jest trenowanie umiejętności pomagających budować konstruktywne relacje w pracy, mimo trudnych sytuacji i napięć. Uwzględnione zostaną różne relacje służbowe.
warsztaty – 12 godzin, 2 ECTS
Czyli jak budować porozumienie w szczególnie trudnych sytuacjach. Warsztat będzie obejmował tematykę konfliktu i metod jego rozwiązywania. Podczas zajęć omówiona zostanie dynamika konfliktu, typowe zachowania ludzi w sytuacji konfliktu.
warsztaty – 12 godzin, 2 ECTS
Czyli jak osiągnąć rozwiązanie możliwie optymalne dla wszystkich stron. Celem warsztatu jest doskonalenie umiejętności negocjacyjnych, w szczególności jako umiejętności rozwiązywania konfliktów i budowania współpracy wewnątrz i między organizacjami, zespołami, społecznościami. Podstawowymi metodami dydaktycznymi są gry symulacyjne.
warsztaty – 12 godzin, 2 ECTS
Czyli jak zadbać o swój komfort w codziennym natłoku spraw i jak nie dać się stresowi. Celem warsztatu jest wzmocnienie w uczestnikach umiejętności dbania o swój dobrobyt poprzez efektywne zarządzanie sobą w sytuacji stresowej i w sytuacji zmiany, utrzymywanie równowagi między pracą a życiem prywatnych (work-life balance) oraz poznanie własnych wartości.
warsztaty – 12 godzin, 2 ECTS
Czyli jak zaplanować swoją przyszłość, by zrealizować swoje marzenia. Zajęcia będą miały charakter warsztatu rozwojowego. W jego trakcie uczestnicy będą mieli okazję zwiększyć świadomość swoich osobistych celów zawodowych, zaplanować ścieżkę ich realizacji oraz doświadczyć działania technik coachingowych przydanych podczas planowania realizacji zamierzeń i budowania motywacji.
Zastrzegamy sobie możliwość zmiany terminu zajęć z powodu nieprzewidzianych okoliczności (np. nagłej choroby wykładowcy).
Rok akademicki 2025/2026 – terminy zjazdów
Zajęcia standardowo odbywają się w godz. 9.30-12.45 i 14.15-17.30.
Semestr I | Semestr II |
4-5.10.2025 r. | 21-22.02.2026 r. |
25-26.10.2025 r. | 07-08.03.2026 r. |
15-16.11.2025 r. | 21-22.03.2026 r. |
29-30.11.2025 r. | 11-12.04.2026 r. |
13-14.12.2025 r. | 25-26.04.2026 r. |
10-11.01.2026 r. | 09-10.05.2026 r. |
24-25.01.2026 r. | – |
Plan studiów
Szczegóły już wkrótce
Kierowniczka studiów podyplomowych
dr hab. Mirosława Huflejt-Łukasik, prof. ucz.
Kierowniczka Centrum Zastosowań Psychologii UW, pracuje na Wydziale Psychologii UW, w Katedrze Psychologii Biznesu i Innowacji Społecznych. W ramach pracy na UW pełniła także rolę eksperta ds. jakości kształcenia praktycznego oraz była koordynatorką merytoryczną modułu kompetencji w „Programie zintegrowanych działań na rzecz rozwoju Uniwersytetu Warszawskiego” – programów kształcenia studentów w przedsiębiorczości oraz kierowniczką merytoryczną Akademii Liderów UW. Jest twórczynią metody rozwoju ludzi i organizacji Multi-Level Concept oraz Szkoły Coachingu i Pracy z Grupami MLC. Pionierka coachingu w Polsce, senior coach i superwizor coachingu. Laureatka nagrody „Skrzydła za dbałość o standardy coachingu” przyznanej przez środowisko coachów: Stowarzyszenie Coachów Polskich, Izbę Coachingu, ICF (International Coach Federation) i EMCC (European Mentoring and Coaching Council). Laureatka plebiscytu z okazji 10-lecia Izby Coachingu – statuetka za działania na rzecz etyki w pracy coacha. Także psychoterapeutka i superwizorka psychoterapii (Europejski Certyfikat Psychoterapii – ECP, Polska Federacja Psychoterapii – PFP).
Od początku swojej aktywności zawodowej łączy pracę naukową z praktyką. Prowadzi badania m.in. nad efektywnością funkcjonowania a sposobami formułowania celów oraz nad skutkami i kosztami zmian. Autorka badań i artykułów naukowych z zakresu psychologii poznawczej, osobowości, społecznej, organizacji, klinicznej, a także artykułów popularyzujących coaching.
Ponad 30 lat pracuje z klientem indywidualnym oraz z zespołami, zarządami firm i kluczowymi menedżerami w organizacjach. Wspiera klientów konsultacjami specjalizując się w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, w tym pozyskiwaniem odpowiednich pracowników i efektywnością ich pracy, rozwiązywaniem problemów, także w obszarze wyznaczania kierunku firmy – wizji i strategii, planowania i wdrażania zmian w organizacji. Prowadzi coaching indywidualny i zespołów, a także szkolenia dotyczące tworzenia zespołów i kierowania nimi, rozwijające umiejętności z zakresu komunikowania się, rozwiązywania trudnych, konfliktowych sytuacji, organizowania czasu pracy, radzenia sobie ze stresem.
W swojej pracy jest nastawiona przede wszystkim na dostarczanie konkretnych, potrzebnych kompetencji oraz wspieranie potencjału istniejącego w ludziach. Zajmujące są dla niej te dziedziny i sytuacje, w których można twórczo zastosować psychologiczne metody dla budowania konkretnych, lepszych rozwiązań.
Wykładowcy
aut. Maciej Żegliński
prof. dr hab. Bogdan Zawadzki
Profesor doktor habilitowany, profesor zwyczajny Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, którego obszar badawczy łączy psychologię różnic indywidualnych z psychologią kliniczną.
Kierował pięcioma projektami badawczymi, w tym prestiżowym Grantem PL088 Mechanizmu Finansowego Islandii, Liechtensteinu i Norwegii oraz Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego (2008-2011): „Psychologiczne przyczyny i następstwa wypadków drogowych” oraz Grantem Narodowego Centrum Nauki Maestro 3 2012/06/A/HS6/00340 (2013-2018): „PTSD: diagnoza, terapia, profilaktyka”.
Opublikował ponad 180 prac naukowych oraz wygłosił kilkadziesiąt prezentacji konferencyjnych dotyczących psychologii różnic indywidualnych, psychologii traumatycznego stresu, a także terapii i profilaktyki zaburzeń potraumatycznych. Był członkiem Uniwersyteckiej Komisji Akredytacyjnej (2004-2012), członkiem Centralnej Komisji do Spraw Stopni i Tytułów (2013-2018), od roku 2019 do chwili obecnej należy do Rady Doskonałości Naukowej oraz od 2020 roku do Komitetu Psychologii Polskiej Akademii Nauk. Za osiągnięcia naukowe otrzymał dwukrotnie nagrody (2004 i 2007) Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, wielokrotnie Nagrody JM Rektora UW, a w 2018 roku za wkład w rozwój psychoterapii w Polsce został członkiem honorowym Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej.
W trakcie kariery akademickiej wypromował ponad 110 magistrów oraz 9 doktorów psychologii. Obok stałego recenzowania artykułów dla czasopism psychologicznych krajowych i zagranicznych, wykonał kilkadziesiąt recenzji awansowych (doktorskich, habilitacyjnych, profesorskich) oraz był przewodniczącym ponad 70 komisji habilitacyjnych.
dr Dorota Kobylińska
Od roku 2003 adiunkt na Wydziale Psychologii UW (absolwentka tego wydziału oraz Zarządzania i Marketingu na SGH). Wykładowca, trener oraz coach biznesu.
Prowadzi zajęcia z zakresu psychologii osobowości, emocji i motywacji oraz pracy z grupą. Jej zainteresowania naukowe dotyczą głównie psychologii emocji (w tym: emocji nieświadomych oraz mózgowych mechanizmów emocji), regulacji emocji, wspierania rozwoju osobowości.
Brała udział w ponad trzydziestu psychologicznych konferencjach międzynarodowych i krajowych. Członek European Association of Social Psychology, Society of Personality and Social Psychology oraz Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej. Specjalizuje się w szkoleniach z komunikacji interpersonalnej, inteligencji emocjonalnej oraz motywacji.
dr Rafał Stefański
Doktor psychologii, trener umiejętności miękkich, konsultant, coach.
Jako pracownik Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego w latach 1988-1998 prowadził badania i zajęcia dydaktyczne w obszarach neuropsychologii społecznej, psychologii społecznej oraz psychologii organizacji i pracy. Od roku 1990 trener umiejętności miękkich (m.in. negocjacje i rozwiązywanie konfliktów, rozwiązywanie problemów, praca zespołowa, kierowanie i przywództwo). Jako konsultant wspiera organizacje w tworzeniu, wdrażaniu i rekonstrukcji systemów zarządzania zasobami ludzkimi. Pracuje jako coach, a także facylitator (sesji strategicznych, procesu rozwiązywania problemów, sesji kreatywności, budowania scenariuszy strategicznych a także debat i konsultacji społecznych). Jest autorem dydaktycznych gier symulacyjnych (negocjacje, podejmowanie decyzji, rozwiązywanie problemów, praca zespołowa). Prowadzi wykłady i ćwiczenia na Uniwersytecie Warszawskim, Politechnice Warszawskiej i Akademii Leona Koźmińskiego.
mgr Piotr Pawłowski
Coach, trener i konsultant CC Innovation. Absolwent i pracownik Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył dwuletni kurs z zakresu wspierania rozwoju psychologicznego ludzi przy Ośrodku „Synapsis”. Certyfikat Mistrza NLP zdobył w Polskim Instytucie NLP. Posiada Europejski Certyfikat Psychoterapii (ECP). Certyfikowany coach MLC. Akredytowany coach i superwizor Izby Coachingu.
Współpracował z Warszawską Grupą Konsultingową Sp. z o. o. jako konsultant, członek zespołu prowadzącego audyty menedżerskie oraz kierownik projektu badań satysfakcji pracowniczej. Udziela konsultacji w obszarach dotyczących selekcji, rekrutacji, budowania zespołów.
Prowadzi coaching w organizacjach. Z menedżerami różnych szczebli pracował nad rozwojem konkretnych umiejętności menedżerskich, zarządzaniem emocjami, autoprezentacją. Z zespołami pracował nad rozwiązywaniem konfliktów, optymalizacją współpracy, tworzeniem wspólnej wizji. W coachingu osobistym wspierał klientów w procesie zmian życiowych, planowaniu ścieżki kariery, radzeniu sobie ze stresem.
Od wielu lat pracuje jako trener. Prowadzi szkolenia poświęcone nawiązywaniu kontaktu, przywództwu, asertywności, autoprezentacji, komunikacji interpersonalnej w sytuacjach problemowych, inteligencji emocjonalnej.
W Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego prowadzi zajęcia dla studentów specjalizacji „Psychoterapia” oraz warsztaty na studiach podyplomowych „Coaching w organizacji”, “Psychologia zarządzania personelem”, „Psychologia dla liderów”. Współpracował również ze Szkołą Wyższą Psychologii Społecznej jako wykładowca i trener, m.in. prowadząc zajęcia na studiach podyplomowych „Metodyka i psychologia zarządzania projektami”, “Praktyczna psychologia społeczna”, a także zajęcia z psychometrii na studiach magisterskich. W CC Innovation prowadzi m.in. zajęcia w ramach Szkoły Coachingu i Pracy z Grupami MLC.
W pracy z ludźmi nastawiony na wsparcie w poszukiwaniu nowych perspektyw i naukę umiejętności. Pamięta o sile pozytywnych emocji.
mgr Michał Skoniecki
Coach, trener i konsultant. Certyfikowany Coach MLC. Absolwent Psychologii i Filozofii na Uniwersytecie Warszawskim oraz Zarządzania na Politechnice Warszawskiej.
Specjalizuje się w psychologii biznesu i wspieraniu rozwoju osobowości. Przedsiębiorca, menedżer, praktyk marketingu i sprzedaży. Pracuje z klientami w tematach związanym z biznesem, rozwojem kariery, finansami i relacjami międzyludzkimi.
Od strony naukowej prowadzi badania w zakresie motywacji oraz wpływu perspektywy czasowej na dobrostan. Pisze również doktorat z tematyki oddziaływania warsztatów szkoleniowych na dobrostan psychiczny. W praktyce wdraża projekty, konsultuje, prowadzi treningi, warsztaty, szkolenia oraz wykłady.
Pomaga ludziom rozwijać się w życiu zawodowym jak i osobistym: w przyspieszaniu tempa rozwoju, udoskonalaniu osiągnięć i podnoszeniu jakości życia. Skuteczne wdraża techniki zarządzania w organizacjach redukując ich koszty i zwiększając zyski. Dzięki jego szkoleniom klienci biznesowi podejmują trafniejsze decyzje, polepszają efekty działania i pełniej korzystają ze swoich możliwości.
Słucha, obserwuje i przystosowuje własne podejście do indywidualnych potrzeb odbiorcy. Nieustannie też rozwija się poprzez naukę nowych rzeczy. Jako Arystotelik w swoim życiu stara się kierować zasadą złotego środka, wierząc, że jest to najrozsądniejsza forma rozwoju.
mgr Grzegorz Zawiłowski
Certyfikowany Coach MLC. Akredytowany coach superwizor Izby Coachingu. Prowadzi zajęcia w ramach Studium Coachingu MLC. Absolwent Wydziału Psychologii Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania.
Coachingiem zajmuje się od 2009 r. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z zagadnieniami zawodowymi, jak i osobistymi. Specjalizuje się w coachingu zespołów i kariery, podnoszeniu kompetencji w komunikacji interpersonalnej, autoprezentacji, budowaniu relacji i rozwiązywaniu konfliktów. Wspiera swoich klientów w tworzeniem wizji rozwoju, planowaniu i osiąganiu celów. Wdraża metody coachingowe jako wsparcie procesu kształcenia żeglarzy. W pracy coachingowej zwraca dużą uwagę na komfort klienta, jego wewnętrzną spójność i zachowanie harmonii między aspektami życia osobistego i zawodowego.
Współpracuje z Wydziałem Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego prowadząc zajęcia na studiach podyplomowych „Coaching w organizacji” i „Psychologia Zarządzania Personelem”. Prowadzi również warsztaty w ramach studiów podyplomowych Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej „Psychologia sprzedaży i marketingu” oraz „Stosowane Psychologii Społecznej”
W swojej pracy kieruje się zasadą: „Jeśli uważasz, że coś jest niemożliwe, nie przeszkadzaj osobie, która właśnie to robi”.