Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Psychologia pozytywna w praktyce: trener umiejętności psychospołecznych

O studiachRekrutacjaCzesneProgram studiówTerminy zjazdówWykładowcy
Wiele badań wskazuje, że zależność przyczynowo-skutkowa pomiędzy szczęściem a tym co się dzieje w naszym życiu jest czasami inna, niż nam się wydaje. Szczęście to nie tylko końcowy produkt naszych dążeń – szczęście to dopiero początek.

prof. dr hab. Maciej Stolarski kierownik studiów

Rekrutacja trwa do 28.08!

Psychologia pozytywna w praktyce: trener umiejętności psychospołecznych

Psychologowie, pedagodzy, filozofowie i ekonomiści nieustannie powracają do pytania o to, co tak naprawdę sprawia, że człowiek może powiedzieć o sobie: jestem szczęśliwy. W sposób szczególny nad tym zagadnieniem pochyla się psychologia pozytywna – dziedzina zajmująca się uwarunkowaniami i konsekwencjami dobrostanu, szczęścia i satysfakcjonującego życia. Chcąc być doskonałym trenerem warto poświęcić nieco czasu na zdobycie nowych praktycznych umiejętności, które zapewnia kierunek Psychologia pozytywna w praktyce.

Cel

Celem studiów podyplomowych jest przekazanie uczestnikom wiedzy z zakresu psychologii pozytywnej, a nade wszystko rozwój praktycznych kompetencji trenerskich, pozwalających na wykorzystanie owej wiedzy w praktyce. W trakcie zajęć najlepsi specjaliści w dziedzinie przekażą nie tylko niezbędną wiedzę, ale także pokażą, jak przełożyć ją na praktyczne i skuteczne działanie, które trener będzie mógł przełożyć na realną pomoc ludziom poszukującym kreatywnych sposobów na zwiększenie swojego potencjału i podniesienie jakości życia.

Dla kogo

Studia dedykowane są osobom posiadającym wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie; absolwentom kierunków związanych z szeroko pojętą pracą z ludźmi, a także osobom, które są w stanie udokumentować doświadczenie w tym zakresie (np. praca w dziale HR, edukacja, trenerzy) – niezależnie od ukończonego kierunku studiów.

Studia przeznaczone są dla tych osób, które pracują z ludźmi i pragną wspierać ich dążenia do optymalnego wykorzystania własnego potencjału oraz przyczyniać się do zwiększenia jakości życia.

Program studiów spełnia kryteria szkolenia podstawowego potrzebnego do uzyskania rekomendacji I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego (trener warsztatu umiejętności psychospołecznych). Po ich ukończeniu i samodzielnym przeprowadzeniu wymaganej liczby treningów (w tym dwóch pod superwizją) uczestnik może uzyskać licencję trenera umiejętności psychospołecznych PTP (jeśli jest absolwentem studiów psychologicznych na poziomie magisterskim i członkiem PTP).

O studiach – w skrócie

  • 2 semestry
  • 264 godziny dydaktyczne
  • zjazdy średnio co 2 tygodnie – tylko forma stacjonarna!
  • zajęcia w soboty i niedziele (oprócz treningu interpersonalnego, który trwa 4 dni)
  • absolwent otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na UW

Opinie

Zobacz co o naszych studiach piszą absolwenci:

Limit miejsc

Limit miejsc: 32

Na studia będą przyjmowane osoby posiadające wykształcenie wyższe (magisterskie lub licencjackie). O przyjęciu decydować będzie rozmowa kwalifikacyjna.

Terminy
  • Termin rekrutacji: do 28.08.2025
  • Terminy rozmów rekrutacyjnych: 3-4.09.2025 (rozmowy w wyjątkowych przypadkach mogą się odbywać zdalnie)
  • Rozpoczęcie studiów: wrzesień/październik 2025
Rozmowa kwalifikacyjna

O przyjęciu kandydata na studia decyduje wynik rozmowy rekrutacyjnej.

Rozmowa to szansa dla nas, by lepiej poznać naszych kandydatów i zadbać o powstanie grupy inspirujących siebie nawzajem jednostek. Chcemy skonfrontować się z Państwa oczekiwaniami i potrzebami, by móc jak najlepiej towarzyszyć Państwu podczas trwania studiów.

Zaproszone osoby zapytamy o motywację, kompetencje i ewentualne staże oraz doświadczenia zawodowe w zakresie pracy z jednostkami i grupami. Rozmowa będzie punktowana na skali od -10 do 20. Ocena będzie dokonywana niezależnie przez wszystkich członków komisji; na podstawie zsumowanych ocen tworzona będzie lista rankingowa, stanowiąca podstawę wyboru kandydatów.

 

 

Czesne w roku akademickim 2025/2026

Czesne za rok akademicki można opłacić na trzy sposoby.

Jednorazowo za cały rok akademicki:

11 400 PLN – płatność do 12.09.2025 r.

W dwóch ratach:

I rata:  5 950 PLN – płatność do 12.09.2025
II rata: 5 950 PLN – płatność do 31.01.2026 r.

Łącznie: 11 900 PLN

W czterech ratach:

I rata: 3 100 PLN – płatność do 12.09.2025 r.
II rata: 3 100 PLN – płatność do 30.11.2025 r.
III rata: 3 100 PLN – płatność do 31.01.2026 r.
IV rata: 3 100 PLN – płatność do 30.03.2026 r.

Łącznie: 12 400 PLN

Prosimy o wpłaty w wyznaczonych datach, najlepiej kilka dni przed upływającym terminem. System finansowy UW potrzebuje kilku dni na zaksięgowanie wpłaty.  Jako instytucja publiczna jesteśmy zobligowani do naliczania odsetek za nieterminowe wpłaty.

Faktury

Faktury wystawia się maksymalnie do 3 miesięcy po wpłacie.

Regulamin umów o warunkach odpłatności za studia podyplomowe oraz wystawiania Faktur VAT za czesne na studiach podyplomowych na Wydziale Psychologii UW

1. Umowa dwustronna o warunkach odpłatności za studia podyplomowe przy samodzielnym opłacaniu studiów przez Słuchacza oraz FV na dane Słuchacza:

  • Umowa podpisywana między Słuchaczem oraz Uniwersytetem Warszawskim, figurującym w umowie jako „Uczelnia”, reprezentowanym przez Dziekana Wydziału Psychologii UW.
  • Umowa w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach (jednym dla Słuchacza, jednym dla Uczelni), podpisywana jest przez Słuchacza podczas trwania rejestracji na studia.
  • Po podpisaniu umowy dwustronnej, Słuchacz może otrzymać fakturę za naukę na studiach podyplomowych wystawioną na dane Słuchacza. Prośbę o wystawienie faktury Słuchacz zgłasza każdorazowo (mailowo lub osobiście) do sekretariatu studiów podyplomowych wypełniając wniosek o wystawienie faktury. Faktury wystawiane są zawsze na dane słuchacza.
  • Po podpisaniu umowy dwustronnej nie ma możliwości otrzymania FV na dane firmy/ pracodawcy/ instytucji/ własnej działalności gospodarczej.

2. Umowa trójstronna o warunkach odpłatności za studia podyplomowe przy całościowym lub częściowym opłacaniu studiów przez Podmiot finansujący oraz FV na dane Słuchacza z  Podmiotem finansującym jako płatnikiem:

  • Umowa podpisywana między Słuchaczem, Podmiotem finansującym oraz Uniwersytetem Warszawskim, figurującym w umowie jako „Uczelnia”, reprezentowanym przez Dziekana Wydziału Psychologii UW.
  • W przypadku jednoosobowej działalności gospodarczej, Słuchacz podpisuje Umowę w imieniu własnym oraz właściciela działalności.
  • Umowa w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, (jednym dla Słuchacza, jednym dla Podmiotu finansującego oraz jednym dla Uczelni), podpisywana jest przez Słuchacza w trakcie trwania rejestracji na studia.
    Faktury VAT na dane Słuchacza z danymi Podmiotu finansującego jako płatnika podane w umowie trójstronnej wystawiane będą po zgłoszeniu tego przez  Słuchacza, który uzupełnia odpowiedni wniosek i przesyła go do sekretariatu. Konieczne jest każdorazowe zgłoszenie zapotrzebowania na fakturę, najlepiej niezwłocznie po wpłacie.  
  • Faktury wystawiane są zawsze na dane Słuchacza z danymi Podmiotu finansującego wskazanego jako płatnika.

Studia liczą 264 godziny dydaktyczne, w tym 88 godzin zajęć teoretycznych (wykłady i seminaria) oraz 176 godzin ćwiczeń i warsztatów.

  • Program obejmuje zajęcia dotyczące różnych zastosowań psychologii pozytywnej: od miejsca pracy, przez edukację, po podstawy coachingu.
  • Przez cały rok słuchacze opracowują program warsztatów osadzonych w ramach psychologii pozytywnej, pod koniec roku mają okazję przeprowadzić ich fragment we własnej grupie ćwiczeniowej.
  • Udział w treningu interpersonalnym, prowadzonym przez certyfikowanego trenera PTP.
    • Trening interpersonalny jako unikalna możliwość doświadczenia siebie w grupie – jak odbierają mnie inni i jak ja się w grupie zachowuję.
  • Program spełnia kryteria szkolenia podstawowego do rekomendacji trenerskiej I stopnia PTP:
    • trwa ponad 200 godzin
    • zawiera czterodniowy trening interpersonalny
    • uwzględnia część treningową – zawierającą szkolenie z rozwoju osobistego trenera oraz warsztatową: metodologię konstruowania warsztatów

Zasady ukończenia studiów

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych przez słuchacza jest: 1) udział w warsztatach i zaliczenie wszystkich zajęć; 2) uzyskanie pozytywnych ocen z 2 egzaminów semestralnych; 3) przygotowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowych (zadanie grupowe).  Ocena końcowa ustalana jest na podstawie wyniku z dwóch egzaminów oraz przygotowanej pracy grupowej.

Program studiów

Wprowadzenie do psychologii społecznej | prof. dr hab. Maciej Stolarski

wykład – 6 godzin, 2 ECTS

Zajęcia wprowadzające w tematykę studiów, mające na celu osadzenie słuchacza w kontekście psychologii pozytywnej. Przedstawione zostaną podstawowe koncepcje dobrostanu oraz historia rozwoju tego dynamicznie rozwijającego się nurtu współczesnej psychologii.

Psychologia pozytywna w treningach umiejętności psychospołecznych | dr Małgorzata Styśko-Kunkowska

wykład (6h) + ćwiczenia/konsultacje (28h), 8 ECTS

Celem wykładu jest wprowadzenie wiedzy na temat podstawowych założeń współczesnego myślenia o treningach i warsztatach, o sposobach zastosowania idei psychologii pozytywnej w pracy warsztatowej i treningowej oraz zapoznane z modelem wiążącym proces edukacyjny z procesem grupowym. Podczas ćwiczeń słuchacze będą rozwijać umiejętności praktyczne zaprojektowania ćwiczeń dla innych osób dzięki rozumieniu procesu grupowego i jego związku z procesem uczenia się w grupie, które poznają na zajęciach
seminaryjnych.

Trening interpersonalny | Monika Gregorczuk

warsztaty – 40 godzin, 4 ECTS

Trening jest okazją, by poznać siebie i swój sposób funkcjonowania w grupie. Interakcje jakie zachodzą w grupie dają uczestnikom możliwość przyjrzenia się, jak w niej funkcjonują, w jaki sposób się komunikują i jak to wpływa na inne osoby. Służy pogłębieniu świadomości własnych myśli, uczuć i zachowań, lepszemu rozumieniu siebie i innych ludzi oraz eksperymentowaniu z nowymi, bardziej korzystnymi sposobami kontaktu. Obecność na 4 dniach treningu jest obowiązkowa.

Pozytywne relacje interpersonalne: Komunikacja | Monika Gregorczuk

warsztaty – 16 godzin, 3 ECTS

Celem zajęć jest rozwijanie umiejętności efektywnego porozumiewania się w sytuacjach interpersonalnych, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym.  Uczestnicy będą mieli możliwość przyjrzenia się swoim mocnym i słabym stronom w relacjach z innymi, odkrycia swojego potencjału osobistego w sytuacjach komunikacyjnych oraz wypracowania nowych, bardziej efektywnych sposobów komunikowania się z innymi ludźmi

Trening inteligencji emocjonalnej | prof. dr hab. Maciej Stolarski

warsztaty – 16 godzin, 3 ECTS

Celem zajęć jest rozwijanie zdolności składających się na inteligencję emocjonalną w rozumieniu P. Saloveya i J. D. Mayera, a więc zdolności do rozpoznawania, rozumienia i regulacji emocji u siebie i innych oraz wykorzystywania emocji we wspieraniu myślenia i działania.

Psychologia emocji – podejście pozytywne | dr Dorota Kobylińska, dr Anna Werner-Maliszewska
wykład – 12 godzin, 3 ECTS

Celem wykładu jest przedstawienie zarysu problematyki psychologii emocji, głównie w kontekście psychologii pozytywnej. Przedstawione będą krótko główne teorie emocji, funkcje emocji a także badania dotyczące źródeł i konsekwencji emocji pozytywnych.
Uczestnicy będą mieli również okazję do wzięcia udziału w szeregu ćwiczeń, które mają na celu nasilenie doświadczania emocji pozytywnych, odnalezienie tych sfer życia, które dają im najwięcej zadowolenia (rozumianego jako kombinacja doświadczania emocji pozytywnych oraz poczucia sensu) oraz nauczenie się strategii regulacji emocji negatywnych.

Psychologia społeczna | prof. dr hab. Maciej Stolarski
wykład – 12 godzin, 2 ECTS

Wiedza i kompetencje z zakresu psychologii społecznej stanowią jeden z filarów psychologii pozytywnej. Celem niniejszych zajęć jest zapoznanie słuchaczy z najważniejszymi teoriami i wynikami badań psychologii społecznej. Zdobyta wiedza stanowić będzie punkt odniesienia dla ćwiczeń wykonywanych podczas warsztatów psychologii społecznej.

Mindfulness: trening uważności | dr Agnieszka Wojnarowska
warsztaty – 8 godzin, 2 ECTS

Psychologia szczęścia: Budowanie dobrostanu | dr Dorota Jasielska
seminarium (8h) + ćwiczenia (16h), 5 ECTS

Celem seminarium jest zapoznanie uczestników z podstawowymi koncepcjami i ujęciami poczucia szczęścia w psychologii. Podczas wykładu zostaną zaprezentowane wyniki najważniejszych badań dotyczących uwarunkowań poczucia szczęścia oraz podstawowe wnioski z nich płynące.
Celem ćwiczeń jest zaprezentowanie metod budowania poczucia szczęścia, których skuteczność została potwierdzona naukowo. Podczas warsztatów uczestnicy zdobędą wiedzę na temat poszczególnych technik i możliwości wykorzystania ich, będą również mieli okazję przećwiczyć je w praktyce.

Pozytywne relacje interpersonalne: Asertywność | Monika Gregorczuk
warsztaty – 16 godzin, 3 ECTS

Celem zajęć jest wprowadzenie uczestników do tematyki asertywności oraz nauczenie ich myślenia i zachowania zgodnego z założeniami asertywności. Główny nacisk położony będzie na umiejętności praktycznego zastosowania zaznajomionych technik.

Pomiar psychometryczny w psychologii pozytywnej | prof. dr hab. Maciej Stolarski
seminarium (4h) + ćwiczenia (8h), 3 ECTS

Celem zajęć jest zapoznanie uczestników z różnymi technikami (przeznaczonymi zarówno dla psychologów, innych specjalistów po odpowiednim przeszkoleniu, jak i do powszechnego wykorzystywania), służącymi do oceny dobrostanu psychicznego w obszarach: poczucia szczęścia, optymizmu, nadziei, kontroli, skuteczności, samooceny, satysfakcji z życia oraz inteligencji emocjonalnej.
Zapoznanie z zawartością (także poprzez wykonanie badań na sobie) i właściwościami narzędzi diagnostycznych oraz nabycie umiejętności ich doboru i zastosowania w celu oceny wybranych aspektów dobrostanu. Poznanie i przećwiczenie tzw. miękkich technik oceny dobrostanu.

Pozytywna psychologia temporalna | prof. dr hab. Maciej Stolarski
seminarium – 8 godzin, 2 ECTS

Celem zajęć jest wprowadzenie uczestników w problematykę kluczowej z punktu widzenia psychologii pozytywnej koncepcji perspektywy czasowej Philipa G. Zimbardo. Na zajęciach przedstawione zostaną kluczowe wyniki badań z zakresu znaczenia perspektywy czasowej dla rozmaitych obszarów funkcjonowania człowieka, ze szczególnym naciskiem na kwestie szczęścia i dobrostanu.

Psychologia pozytywna w edukacji | dr Katarzyna Małek
seminarium – 12 godzin, 3 ECTS
Psychologia pozytywna w miejscu pracy | dr Dorota Jasielska
Seminarium – 16 godzin, 4 ECTS

Zajęcia mają na celu pokazanie, w jaki sposób odkrycia i założenia psychologii pozytywnej można wykorzystać w pracy – zarówno na poziomie indywidualnym, jak i grupowym. Przedstawione zostaną koncepcje i wyniki badań wskazujące na to, jak poszczególne interwencje z obszaru psychologii pozytywnej oddziałują nie tylko na dobrostan pracowników, ale też na efektywność pracy. Uczestnicy będą mieli również okazję sprawdzić, jak wybrane techniki działają w praktyce.

Idee psychologii pozytywne w coachingu | dr Alicja Gniewek

seminarium (4h) + ćwiczenia (12h), 2 ECTS

Celem zajęć jest zapoznanie słuchaczy z kluczowymi wątkami psychologii pozytywnej oraz pokazanie ich przejawów w praktyce coachingu. Omówione i pokazane zostaną metody pracy w coachingu, które są spójne z kluczowymi wątkami psychologii pozytywnej.

Prowadzenie treningów umiejętności psychospołecznych | dr Małgorzata Styśko-Kunkowska
ćwiczenia – 16 godzin, 4 ECTS

Ten przedmiot jest kontynuacją poprzednich zajęć (Psychologia pozytywna w treningach umiejętności psychospołecznych) i ma na celu rozwój praktycznych umiejętności w zakresie prowadzenia warsztatów. Zajęcia umożliwią przećwiczenie pracy trenera w praktyce poprzez realizację części projektu warsztatów przygotowanych przez siebie podczas poprzednich zajęć.

Zastrzegamy sobie możliwość zmiany terminu zajęć z powodu nieprzewidzianych okoliczności (np. nagłej choroby wykładowcy).

Rok akademicki 2025/2026 – terminy zjazdów

Zajęcia standardowo odbywają się w godz. 10.00 – 13.15 i 14.15 – 17.30 w soboty oraz 9.00-12.15 i 13.15 – 16.30 w niedziele.

Semestr I     Semestr II    
2-5.10.2025 r.

9-12.10.2025

28.02-01.03.2026 r.
25-26.10.2025 r. 14-15.03.2026 r.
15-16.11.2025 r. 28-29.03.2026 r.
29-30.11.2025 r. 11-12.04.2026 r.
13-14.12.2025 r. 25-26.04.2026 r.
20-21.12.2025 r. 09-10.05.2026 r.
10-11.01.2026 r. 23-24.05.2026 r.
31.01-  01.02.2026 r. 13-14.06.2026 r.
14-15.02.2026 r.

 

Plan studiów

Szczegóły już wkrótce

Kierownicy studiów podyplomowych

prof. dr hab. Maciej Stolarski

Psycholog, członek Katedry Psychologii Różnic Indywidualnych na Wydziale Psychologii UW.

Jego zainteresowania naukowe skupiają się przede wszystkim wokół zagadnień inteligencji emocjonalnej, orientacji temporalnej oraz pogranicza sfer osobowości i intelektu. Współpracuje z wybitnymi umysłami światowej psychologii, m.in. Philipem G. Zimbardo czy Gerladem Matthewsem. Wiedzę teoretyczną z zakresu psychologii wykorzystuje w praktyce, prowadząc warsztaty i treningi, m.in. zakresu inteligencji emocjonalnej, diagnostyki psychologicznej, komunikacji, a także szybkiego czytania.

Jest autorem licznych publikacji naukowych, m.in. w prestiżowych czasopismach o zasięgu światowym, takich jak Journal of Happiness Studies, Intelligence, Personality and Individual Differences, PLoS One czy Time & Society. Współautor monografii Temperament i poznanie: energetyczne i czasowe zaplecze umysłu (2013, Scholar); redaktor tomu Time Perspective Theory: Review, Research, Application (2014, Springer).

dr Małgorzata Styśko-Kunkowska

Doktor psychologii, pracuje na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego od 1999 roku. Prowadzi kursy specjalizacyjne i szkolenia na studiach magisterskich, podyplomowych, doktoranckich i dla biznesu, przede wszystkim o badaniach jakościowych, o warsztatach umiejętności społecznych oraz – w ramach projektów naukowych, seminariów magisterskich i seminariów rocznych – dotyczące psychologicznego znaczenia marek konsumenckich i marek pracodawców i ich roli w funkcjonowaniu jednostki.

Od 1999 roku jest też niezależnym konsultantem badań marketingowych i społecznych, specjalizującym się w badaniach jakościowych, współpracując z różnymi instytutami badań marketingowych i firmami doradczymi.Autorka i współautorka publikacji w języku polskim i angielskim, w tym prac dotyczących psychologii stosowanej np. oddziaływania przekazów reklamowych, marek pracodawców i marek konsumenckich oraz warsztatów umiejętności psychospołecznych.

Posiada umiejętności dotyczące prowadzenia szkoleń w zakresie miękkich umiejętności potwierdzone licencją trenera warsztatu Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej i European Association of Social Psychology.

Wykładowcy

dr Alicja Gniewek

Doktorka nauk społecznych w dziedzinie psychologii (WPs UW), trenerka umiejętności miękkich, certyfikowana trenerka FRIS i Ról Zespołowych Belbina, certyfikowana i akredytowana coachka Izby Coachingu.

Prowadzi warsztaty i zajęcia dla studentów, pracowników administracji, teamliderów oraz nauczycieli.  Specjalizuje się przede wszystkim w tematyce zarządzania zespołem i komunikacji.

Prowadzi coaching osobisty, zespołowy ścieżki kariery oraz coaching dla liderów. Wiele lat była związana z Izbą Coachingu – organizowała superwizje i warsztaty dla środowiska coachingowego w Polsce oraz współtworzyła Oddział Mazowiecki Izby Coachingu.

mgr Monika Gregorczuk

Psycholog, psychoterapeuta, trener posiadający rekomendację trenerską I i II stopnia PTP (trener warsztatu umiejętności psychospołecznych oraz trener treningu interpersonalnego).

Posiada 20-letnie doświadczenie szkoleniowe i 15-letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej. Autorka wielu projektów i programów szkoleniowych dla organizacji pozarządowych, instytucji publicznych (szkoły, urzędy, ośrodki kultury, ośrodki pomocy społecznej), małych i średnich przedsiębiorstw oraz korporacji. Ekspert w dziedzinie komunikacji interpersonalnej oraz asertywności. Prowadzi treningi interpersonalne i asertywności, warsztaty z komunikacji, umiejętności radzenia sobie ze stresem, rozwiązywania konfliktów oraz szkolenia z obsługi klienta i zarządzania zespołem.

Zajmuje się edukacją oraz superwizją trenerów i zespołów trenerskich. Prowadzi terapię indywidualną i grupową.Współzałożycielka i członek Stowarzyszenia „Q Zmianom” zajmującego się pomocą i edukacją psychologiczną dla dzieci i młodzieży oraz rozwijaniem umiejętności zawodowych młodych profesjonalistów. Wolontariuszka w projektach realizowanych w Ugandzie i Salwadorze.

dr Dorota Jasielska

Doktor nauk społecznych w dziedzinie psychologii (Uniwersytet Warszawski), trenerka w zakresie umiejętności interpersonalnych, budowania dobrostanu oraz odkrywania potencjału zawodowego rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Adiunkt w Instytucie Psychologii APS. Współpracuje z różnymi organizacjami jako konsultantka w zakresie diagnozy, budowania i rozwoju kompetencji oraz odkrywania mocnych stron.

Aktywna popularyzatorka wiedzy z zakresu psychologii pozytywnej w mediach. Za skuteczne łączenie teorii z praktyką w pracy została uhonorowana stypendium Samorządu Województwa Mazowieckiego „Potencjał naukowy wsparciem dla gospodarki Mazowsza”. Autorka artykułów naukowych i popularno-naukowych oraz książki z zakresu psychologii pozytywnej.

dr Dorota Kobylińska

Od roku 2003 adiunkt na Wydziale Psychologii UW (absolwentka tego wydziału oraz Zarządzania i Marketingu na SGH). Wykładowca, trener oraz coach biznesu.

Prowadzi zajęcia z zakresu psychologii osobowości, emocji i motywacji oraz pracy z grupą. Jej zainteresowania naukowe dotyczą głównie psychologii emocji (w tym: emocji nieświadomych oraz mózgowych mechanizmów emocji), regulacji emocji, wspierania rozwoju osobowości.Brała udział w ponad trzydziestu psychologicznych konferencjach międzynarodowych i krajowych.

Członek European Association of Social Psychology, Society of Personality and Social Psychology oraz Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej. Specjalizuje się w szkoleniach z komunikacji interpersonalnej, inteligencji emocjonalnej oraz motywacji.

dr Karolina Małek

Doktor nauk społecznych, edukatorka

Jej zainteresowania naukowe skupiają się wokół zastosowań paradygmatu narracyjnego w różnorodnych kontekstach badawczych (m.in. psychologia rodziny, zdrowia).

Innym obszarem aktywności zawodowej i zainteresowań teoretycznych jest praca z nauczycielami – wspieranie ich w działalności wychowawczej i edukacyjnej, a także psychoprofilaktyka zawodu nauczyciela.

Przez 8 lat pracowała klinicznie jako psychoterapeutka par i rodzin w Specjalistycznej Poradni Rodzinnej dz. Wawer (ukończyła szkolenie terapeutyczne w nurcie systemowym, obecnie w szkoleniu z Terapii Narracyjnej).
Doświadczenie dydaktyczne zdobywała na Wydziale Psychologii UW, gdzie od wielu lat współpracuje z Zakładem Psychologii Wychowawczej, na Wydziale Chemii UW, prowadząc kursy edukacyjne i zajęcia superwizyjne dla nauczycieli w ramach Studiów Podyplomowych oraz od 2017 roku jako wykładowca na studiach WISP.

dr Agnieszka Wojnarowska