Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Akademia Liderów i Liderek

O studiachRekrutacjaCzesneProgram studiówTerminy zjazdówWykładowcy
Prawdziwy  lider, który ma wpływ na innych i rzeczywistość  posiada kompetencje psychologiczne na najwyższym, profesjonalnym poziomie. Im wyższy poziom menedżerski, tym większe znaczenie ma oddziaływanie na ludzi i otoczenie, bo lider ma do czynienia z  wieloma interesariuszami, i systemami społecznymi.

dr hab. Mirosława Huflejt-Łukasik prof. ucz. kierowniczka studiów

 

Rekrutacja trwa od 24.07 do 06.11!

Akademia Liderów i Liderek

Głównym celem studiów podyplomowych jest rozwój kompetencji psychologicznych w pracy liderów/ek w zarządzaniu pracownikami i zespołami w organizacjach. Badania pokazują znaczenie stylów przywództwa i kompetencji liderów/ek dla takich obszarów jak codzienne skuteczne zarządzanie, tworzenie wspierających organizacji, dbałość o dobrostan pracowniczy oraz skuteczność wspierania w zmianach. Według najnowszych raportów dotyczących kompetencji przyszłości  (m.in. The Future of Jobs Report 2025 i Trendy, wyzwania i rekomendacje dla rynku pracy na podstawie badań BKL) umiejętności przywódcze/zarządcze są ciągle wśród 10 najbardziej poszukiwanych i kluczowych kompetencji, a zaraz za nimi plasują się kompetencje interpersonalne.

Nasz program odpowiada na obie te potrzeby i obejmuje kompleksowe kształcenie  liderów/ek – w zakresie zarówno m.in. przywództwa, zarządzania zmianą, organizacji czasu pracy, budowania relacji, jak i etycznego podejścia, myślenia strategicznego czy umiejętności wykorzystywania AI w swojej pracy zarządczej.    

Program będzie kładł nacisk przede wszystkim na kompetencje praktyczne opierając je na wiedzy naukowej z zakresu psychologii i zarządzania. Prowadzący zajęcia są naukowcami i  praktykami wspierającymi liderów/ki w codziennych zadaniach, a wśród nich są także osoby z doświadczeniem zarządczym, które do programu mogą wnieść także perspektywę mentoringową. Większość osób prowadzących jest też certyfikowanymi coachami/kami, co pozwala na efektywne prowadzenie zajęć praktycznych w tym obszarze.

Dla kogo

Adresatami studiów Akademia Liderów i Liderek są:

  • Są absolwentami studiów wyższych (magisterskich lub licencjackich), niezależnie od ukończonego kierunku studiów
  • Zarządzają ludźmi na różnych szczeblach i w różnej wielkości organizacjach
  • Poszukują nowych i sprawdzonych metod wspierania zespołów i pracowników
  • Chcą rozwijać swoje umiejętności przywódcze

O studiach – w skrócie

  • 2 semestry
  • 168 godzin dydaktycznych
  • zjazdy średnio co 2 tygodnie
  • zajęcia w soboty i niedziele – tylko forma stacjonarna!
  • absolwent otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na UW

 

Limit miejsc

Limit miejsc: 35

Na studia będą przyjmowane osoby posiadające wykształcenie wyższe (magisterskie lub licencjackie). O przyjęciu decydować będzie kolejność zgłoszeń.

Terminy
  • Termin rekrutacji: 24.07.2025 – 06.11.2025
  • Rozpoczęcie studiów: druga połowa listopada 2025

 

 

Czesne w roku akademickim 2025/2026

Czesne za rok akademicki można opłacić na trzy sposoby.

Jednorazowo za cały rok akademicki:

13 500 PLN – płatność do 20.11.2025 r.

W dwóch ratach:

I rata:  7 025 PLN – płatność do 20.11.2025
II rata: 7 025 PLN – płatność do 31.01.2026 r.

Łącznie: 14 050 PLN

W czterech ratach:

I rata: 3 625 PLN – płatność do 20.11.2025 r.
II rata: 3 625 PLN – płatność do 30.11.2025 r.
III rata: 3 625 PLN – płatność do 31.01.2026 r.
IV rata: 3 625 PLN – płatność do 30.03.2026 r.

Łącznie: 14 500 PLN

Prosimy o wpłaty w wyznaczonych datach, najlepiej kilka dni przed upływającym terminem. System finansowy UW potrzebuje kilku dni na zaksięgowanie wpłaty.  Jako instytucja publiczna jesteśmy zobligowani do naliczania odsetek za nieterminowe wpłaty.

Faktury

Faktury wystawia się maksymalnie do 3 miesięcy po wpłacie.

Regulamin umów o warunkach odpłatności za studia podyplomowe oraz wystawiania Faktur VAT za czesne na studiach podyplomowych na Wydziale Psychologii UW

1. Umowa dwustronna o warunkach odpłatności za studia podyplomowe przy samodzielnym opłacaniu studiów przez Słuchacza oraz FV na dane Słuchacza:

  • Umowa podpisywana między Słuchaczem oraz Uniwersytetem Warszawskim, figurującym w umowie jako „Uczelnia”, reprezentowanym przez Dziekana Wydziału Psychologii UW.
  • Umowa w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach (jednym dla Słuchacza, jednym dla Uczelni), podpisywana jest przez Słuchacza podczas trwania rejestracji na studia.
  • Po podpisaniu umowy dwustronnej, Słuchacz może otrzymać fakturę za naukę na studiach podyplomowych wystawioną na dane Słuchacza. Prośbę o wystawienie faktury Słuchacz zgłasza każdorazowo (mailowo lub osobiście) do sekretariatu studiów podyplomowych wypełniając wniosek o wystawienie faktury. Faktury wystawiane są zawsze na dane słuchacza.
  • Po podpisaniu umowy dwustronnej nie ma możliwości otrzymania FV na dane firmy/ pracodawcy/ instytucji/ własnej działalności gospodarczej.

2. Umowa trójstronna o warunkach odpłatności za studia podyplomowe przy całościowym lub częściowym opłacaniu studiów przez Podmiot finansujący oraz FV na dane Słuchacza z  Podmiotem finansującym jako płatnikiem:

  • Umowa podpisywana między Słuchaczem, Podmiotem finansującym oraz Uniwersytetem Warszawskim, figurującym w umowie jako „Uczelnia”, reprezentowanym przez Dziekana Wydziału Psychologii UW.
  • W przypadku jednoosobowej działalności gospodarczej, Słuchacz podpisuje Umowę w imieniu własnym oraz właściciela działalności.
  • Umowa w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, (jednym dla Słuchacza, jednym dla Podmiotu finansującego oraz jednym dla Uczelni), podpisywana jest przez Słuchacza w trakcie trwania rejestracji na studia.
    Faktury VAT na dane Słuchacza z danymi Podmiotu finansującego jako płatnika podane w umowie trójstronnej wystawiane będą po zgłoszeniu tego przez  Słuchacza, który uzupełnia odpowiedni wniosek i przesyła go do sekretariatu. Konieczne jest każdorazowe zgłoszenie zapotrzebowania na fakturę, najlepiej niezwłocznie po wpłacie.  
  • Faktury wystawiane są zawsze na dane Słuchacza z danymi Podmiotu finansującego wskazanego jako płatnika.

Studia liczą 168 godzin dydaktycznych, w tym 22 godziny seminaryjno-wykładowe oraz 146 godziny warsztatów.

Program studiów

Zasady ukończenia studiów

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych przez słuchacza jest zaliczenie wszystkich zajęć (uzyskanie 31 punktów ECTS) i napisanie na zakończenie pracy zaliczeniowej dotyczącej refleksji i zastosowań wiedzy, umiejętności oraz znaczenia postaw w roli liderki i lidera.

Program studiów

Rola i rozwój lidera/ki, wpływ na innych i na przyszłość | dr hab. Mirosława Huflejt-Łukasik, prof. ucz., dr Rafał Stefański

wykład (3h) i warsztaty (11h) – 14 godzin, 3 ECTS

Podstawowym celem zajęć jest zapoznanie słuchaczy z wiedzą na temat tego jak powstaje przywództwo. Co buduje rolę, autorytet i wiarygodność  lidera/ki. Jakie są style przywódcze, zadania i kompetencje lidera/ki, jak również zdefiniowanie własnych celów liderskich, autodiagnoza własnego stylu przewodzenia oraz zwiększenie kompetencji przywódczych.

Zarządzanie strategiczne w organizacjach | Jakub Chrzanowski

wykład (3h) i warsztaty (11h) – 14 godzin, 3 ECTS

Zasadniczym celem wykładu jest zapoznanie słuchaczy z zagadnieniami roli przywództwa  w kształtowaniu i realizacji strategii. Jednocześnie uczestnicy/ki będą mieli okazję spojrzeć krytycznie na tradycyjne ramy przywództwa i wypracować modele, które najlepiej sprawdzą się w ich kontekstach organizacyjnych. Zajęcia zawierają wiele studiów przypadków i aktywności interaktywnych, które pogłębiają zrozumienie i przygotowują studentów/ki do skutecznego kierowania inicjatywami strategicznymi.

Narzędzia lidera/ki w komunikowaniu się z pracownikami/zespołem | mgr Piotr Pawłowski

warsztaty  – 14 godzin, 2 ECTS

Przedmiotem zajęć będzie rozumienie zadań lidera/ki, kierownika/czki, praca z celem a także rozumienie i skuteczne wykorzystywanie: nieformalnego przywództwa – psychologicznych mechanizmów wpływu w komunikowaniu się i kierowaniu ludźmi, w tym obserwacji komunikatów werbalnych i niewerbalnych, i odpowiedniego reagowania na nie, spójności w komunikowaniu się i w roli zawodowej, rozumienia różnic między ludźmi i ich wpływu na komunikowanie się oraz znaczenia dostosowanie stylu komunikowania się i współpracy z daną osobą, wiedzy co wypada komunikować i jak w roli lidera/ki, umiejętności perswazji a w rezultacie lepsze rozumienie ludzi i większy na nich wpływ, zwiększenie kompetencji efektywnego komunikowania się i wywierania wpływu, i co za tym idzie – budowania zaufania.

Motywacja i równowaga w życiu | dr Dorota Kobylińska, dr Rafał Stefański

warsztaty  – 14 godzin, 2 ECTS

Zajęcia mają na celu przybliżenie uczestnikom wiedzy o różnych poziomach i źródłach motywacji indywidualnej i zespołu, w tym na co ma wpływ lider/ka, tak by uwzględniać to w pracy, źródłach motywacji w organizacji, umiejętności diagnozy wewnętrznej motywacji i wiedzy, jak wykorzystać to w odniesieniu  do siebie i swoich pracowników oraz ustaleniu hierarchii wartości i równowagi praca – życie osobiste.

Organizacja pracy | Michał Skoniecki

warsztaty  – 14 godzin, 2 ECTS

Warsztaty mają na celu przybliżenie uczestnikom wiedzy o regułach planowania i efektywniejszego zaplanowanie czasu pracy własnego i pracowników, w tym kierowania projektami, sposobach ustalania priorytetów i wiedzy jak wykorzystywać priorytety w organizacji pracy innych, umiejętności: delegowania zadań, stawiania celów, dobrego  formułowania poleceń a także ustalenia monitorowania przebiegu i rezultatów pracy, raportowania,  ustalania obiegu komunikacji w zespole, kształtu zebrań i ich prowadzenia.

Zespół | dr Rafał Stefański, Piotr Pawłowski, Michał Skoniecki
warsztaty  – 14 godzin, 2 ECTS

Zajęcia służyć będą zdobyciu wiedzy o etapach budowania zespołu i czynnikach warunkujących jego dobre funkcjonowanie, jak współpraca i zaangażowanie, analizie własnego zespołu, zdobyciu wiedzy o organizacji pracy zespołu, refleksji o szczególnych wyzwaniach i zadaniach liderów/ek zespołów wirtualnych oraz wymianie dobrych praktyk pracy zespołowej.

Wykorzystywanie AI w pracy lidera/liderki | Dominika Bettman, Michał Skoniecki
wykład (3h) i warsztaty (11h) – 14 godzin, 3 ECTS

Zajęcia mają na celu pozyskanie wiedzy o podstawowych zasadach działania sztucznej inteligencji i możliwościach jej wykorzystania w pracy lidera/ki, sposobach identyfikacji obszarów, w których AI może wspierać lidera/kę i zespół oraz zdobycie umiejętności z zakresu: skutecznej komunikacji z narzędziami AI (formułowanie zapytań, analiza odpowiedzi), facylitowania procesów zespołowych z wykorzystaniem AI, optymalizacji czasu pracy własnego i zespołu z pomocą narzędzi sztucznej inteligencji, podejmowania decyzji i analizy informacji przy wsparciu AI a także znajomości podstawowych zasad etycznych i budowania zaufania w pracy z AI.

Zmiana z perspektywy organizacji i z perspektywy jednostki | dr hab. Mirosława Huflejt-Łukasik, prof. ucz.
wykład (3h) i warsztaty (11h) – 14 godzin, 3 ECTS

Celem zajęć jest zapoznanie uczestników/ki z najnowszą wiedzą na temat zmian. Przedstawione zostaną ryzyka, potencjalne trudności i negatywne skutki zmian, a także jakie są czynniki buforujące negatywne skutki zmian a także procesy przygotowania się do wprowadzania zmian oraz trenowane sposoby pomocne we wdrażaniu zmian i ich komunikowaniu.

Informacja zwrotna i komunikowanie się w trudnych sytuacjach | dr Dorota Kobylińska, mgr Piotr Pawłowski
warsztaty – 14 godzin, 2 ECTS

Zajęcia dostarczają wiedzę na temat różnych  typy informacji zwrotnych (ocena okresowa, bieżące zadania, informacja dotycząca relacji, wyrażanie próśb, oczekiwań). Służą także zwiększeniu  kompetencji efektywnego komunikowania  się i wywierania wpływu, motywowania,  zarządzanie emocjami własnymi i innych. A zwłaszcza nabyciu umiejętności: udzielania informacji zwrotnej w różnych kontekstach, radzenia sobie z krytyką oraz przekształcania krytyki w konstruktywną informację zwrotną oraz asertywności – stawiania granic i prowadzenia rozmów w trudnych sytuacjach.

Radzenie sobie z konfliktem | mgr Piotr Pawłowski
wykład (3h) i warsztaty (11h) – 14 godzin, 3 ECTS

Warsztaty będą miały na celu zyskanie wiedzy o rodzajach konfliktu, ich przebiegu  i możliwościach zarządzania nimi czy ich rozwiązywania, a także  zwiększeniu  kompetencji zarządzania konfliktami i ich rozwiązywania. Uczestnicy/ki poznają m.in.  mechanizmy psychologiczne w konfliktach (dynamika konfliktu, zniekształcenia poznawcze) oraz sposoby radzenia sobie z konfliktem:  zarządzanie nim, eskalowanie, rozwiązywanie, mediowanie i asertywność w trakcie jego trwania.

Lider/ka wobec dylematów etycznych - praktyka i wyzwania w dobie transformacji cyfrowej | Dominika Bettman
wykład (4h) i warsztaty (4h) – 8 godzin, 2 ECTS

Zajęcia są z założenia zajęciami mentorskimi, czyli prowadzonymi w oparciu o ścieżkę kariery osoby pracującej w biznesie. Poruszone zostaną  kwestie dylematów, z którymi się styka lider/liderka od wyboru pracy, poprzez awans, odpowiedzialność za siebie i innych, osiąganie celów, sytość i ambicję, aż po satysfakcję z osiągnięć i koniec kariery. Celem zajęć jest by uczestnicy/ki; potrafili  nazwać dylematy z jakimi konfrontuje się lidera/ka i rozpoznać ich znaczenie dla pełnionej przez nich funkcji, posiedli umiejętność rozwiązywania tychże dylematów w sposób korzystny dla różnych interesariuszy/szek, by swoim własnym przykładem kompetentnie przeprowadzali przez nie swoich podwładnych i organizacje dla których pracują.

Zarządzanie ludźmi w oparciu o wartości | dr Andrzej Szeworski
warsztaty – 6 godzin, 1 ECTS

Warsztaty dotyczą kierowania się wartościami w codziennej pracy lidera/ki, menedżera/ki, tj. przy podejmowaniu działań i decyzji, w relacjach z podwładnymi, przełożonymi i klientami zewnętrznymi, w rozwiązywaniu konfliktów pracowniczych, radzeniu sobie ze stresem swoim i otoczenia, w działaniu w warunkach napiętych terminów, w negocjacjach, ocenach pracowniczych, przydzielaniu zadań do realizacji i udzielaniu informacji zwrotnej. W szczególności zwrócona zostanie uwaga na teoretyczne i praktyczne trudności i dylematy związane z kierowaniem się wartościami w zarządzaniu i sposoby ich przezwyciężania.

Rozwój własnego potencjału i potencjału zespołu | dr hab. Mirosława Huflejt-Łukasik, prof. ucz.
wykład (2h) i warsztaty (12h) – 14 godzin, 3 ECTS

Warsztaty będą okazją do treningu niektórych, wybranych narzędzi coachingowych/mentoringowych dopasowanych do wykorzystania w roli lidera/ki, czy w coachingowym stylu zarządzania. Poznają m.in. zagadnienia: kompetencji mentoringowych i coachingowych w roli  lidera/ki, metod rozwoju pracowników, strategii kreatywnego planowania – indywidualnych i dla zespołu, kreatywności szukania rozwiązań trudnych, konfliktowych sytuacji i problemów pracowniczych, zasobów i możliwości – jak je odkrywać a także pytań coachingowych – wykorzystanych w roli lidera/ki i strategii uczenia się od siebie wzajemnie przydatnych umiejętności.

Zastrzegamy sobie możliwość zmiany terminu zajęć z powodu nieprzewidzianych okoliczności (np. nagłej choroby wykładowcy).

Rok akademicki 2025/2026 – terminy zjazdów

Zajęcia standardowo odbywają się w godz. 9.30 – 12.45 i 14.15 – 17.30.

Terminy zjazdów w roku akademickim 2025/2026 mogą jeszcze ulec zmianie – ostateczny harmonogram będzie potwierdzony w październiku. 

Semestr I     Semestr II    
29-30.11.2025 r 21-22.02.2026 r.
06-07.12.2025 r. 07-08.03.2026 r.
20-21.12.2025 r. 21-22.03.2026 r.
10-11.01.2026 r. 11-12.04.2026 r.
31.01-01.02.2026 r. 25-26.04.2026 r.
09-10.05.2026 r.
23-24.05.2026 r.

 

Plan studiów

Szczegóły juz wkrótce

Kierownik studiów podyplomowych

dr hab. Mirosława Huflejt-Łukasik prof. ucz.

Kierowniczka Centrum  Zastosowań Psychologii UW, pracuje na Wydziale Psychologii UW, w  Katedrze Psychologii Biznesu i Innowacji Społecznych. W ramach pracy na UW pełniła także rolę eksperta ds. jakości kształcenia praktycznego oraz była koordynatorką merytoryczną modułu kompetencji w „Programie zintegrowanych działań na rzecz rozwoju Uniwersytetu Warszawskiego” – programów kształcenia studentów w przedsiębiorczości oraz kierowniczką merytoryczną Akademii Liderów UW. Jest twórczynią metody rozwoju ludzi i organizacji Multi-Level Concept oraz Szkoły Coachingu i Pracy z Grupami MLC. Pionierka coachingu w Polsce, senior coach i superwizor coachingu. Laureatka nagrody „Skrzydła za dbałość o standardy coachingu” przyznanej przez środowisko coachów: Stowarzyszenie Coachów Polskich, Izbę Coachingu, ICF (International Coach Federation) i EMCC (European Mentoring and Coaching Council). Laureatka plebiscytu z okazji 10-lecia Izby Coachingu – statuetka za działania na rzecz etyki w pracy coacha. Także psychoterapeutka i superwizorka psychoterapii  (Europejski Certyfikat Psychoterapii – ECP, Polska Federacja Psychoterapii – PFP).

Od początku swojej aktywności zawodowej łączy pracę naukową z praktyką. Prowadzi badania m.in. nad efektywnością funkcjonowania a sposobami formułowania celów oraz nad skutkami i kosztami zmian. Autorka badań i artykułów naukowych z zakresu psychologii poznawczej,  osobowości,  społecznej, organizacji, klinicznej, a także artykułów popularyzujących coaching.

Ponad 30 lat pracuje z klientem indywidualnym oraz z zespołami, zarządami firm i kluczowymi menedżerami w organizacjach. Wspiera klientów konsultacjami specjalizując się w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, w tym pozyskiwaniem odpowiednich pracowników i efektywnością ich pracy, rozwiązywaniem problemów, także w obszarze wyznaczania kierunku firmy – wizji i strategii, planowania i wdrażania zmian w organizacji. Prowadzi coaching indywidualny i zespołów, a także szkolenia dotyczące tworzenia zespołów i kierowania nimi, rozwijające umiejętności z zakresu komunikowania się, rozwiązywania trudnych, konfliktowych sytuacji, organizowania czasu pracy, radzenia sobie ze stresem.

W swojej pracy jest nastawiona przede wszystkim na dostarczanie konkretnych, potrzebnych kompetencji oraz wspieranie potencjału istniejącego w ludziach. Zajmujące są dla niej te dziedziny i sytuacje, w których można twórczo zastosować psychologiczne metody dla budowania konkretnych, lepszych rozwiązań.

Wykładowcy


 

Dominika Bettman

Absolwentka Wydziału Handlu Zagranicznego SGH w Warszawie oraz Advanced Management Program IESE w Barcelonie. Menadżerka z 30 letnim doświadczeniem, liderka cyfrowych technologii. Kobieta biznesu, zarządza organizacjami, dużymi projektami infrastrukturalnymi, wdraża nowe technologie, zarządza zmianą. Orędowniczka transformacji cyfrowej i zrównoważonego, odpowiedzialnego biznesu. Mentorka członków zarządów. Autorka książek „Technologiczne magnolie” i „Technologiczne magnolie 2.0”. Propagatorka idei różnorodności i przywództwa włączającego.

Aktywnie zaangażowana w inicjatywy wspierające profesjonalny rozwój kobiet, szczególnie w dziedzinach STEM. Do końca lutego 2025 r. Dyrektor Generalna Microsoft w Polsce, wcześniej wieloletnia CEO i CFO Siemens Sp. z o.o. Członkini Rad Nadzorczych Santander Bank Polska i Kruk S.A. Przewodnicząca Rady Uczelni SGH, Członkini Rad Programowych: EEC (European Economic Congress), OEES (Open Eyes Economy Forum) i EFNI (Forum Nowych Idei).

 

Jakub Chrzanowski

Absolwent Stosunków Międzynarodowych oraz Iberystki na Uniwersytecie Warszawskim, ukończył roczne studia ekonomiczne na Universidad Politecnica de Cartagena i Universidad Complutense de Madrid, uczestnik Programu Rozwoju Kadr Menedżerskich w Grupie ING. Obecnie jest Dyrektorem Centrum Wsparcia Klientów Strategicznych, COO Wholesale Banking Poland w ING Banku Śląskim.

Brał udział w formułowaniu i wdrażaniu strategii w różnych kontekstach, między innymi ekspansji wydawnictwa hiszpańskiego na rynkach międzynarodowych, przeformułowaniu strategii private banking po kryzysie finansowym, rozwoju strategicznych kanałów sprzedażowych dla średnich i dużych firm. Uczestnik wielu szkoleń, kursów, studiów z zakresu zarządzania, budowania strategicznego dialogu z interesariuszami, a także Studium Coachingu i Mentoringu MLC.

dr Jan Jędrzejczyk

Coach, trener, konsultant w CCInnovation, certyfikowany Coach MLC, psychoterapeuta w podejściu neurolingwistycznym, członek Intelligence Cognition Emotion LAB na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Pracuje jako coach m.in. z podnoszeniem własnej efektywności, wzmacnianiem pewności siebie, budowaniem determinacji do osiągania celów, dbaniem o równowagę życiową, ograniczaniem stresu i planowaniem kariery oraz jako psychoterapeuta wspierając osoby doświadczające trudności psychicznych. Pracuje eklektycznie, korzystając z różnorodnych technik psychoterapeutycznych i coachingowych. W ten sposób stara się za każdym razem dopasować metody pracy do indywidualnych potrzeb osoby. W pracy zależy mu na prawdziwych i trwałych efektach u klientów, dlatego opiera ją o wiedzę naukową. Od lat zafascynowany psychologią i jej zastosowaniami we wprowadzaniu zmian. Przekuwa najnowsze badania naukowe w praktykę, by służyły budowaniu lepszego życia. Na Wydziale Psychologii Uniwersytetu zajmuje się badaniami naukowymi nad uwarunkowaniami siły woli oraz prowadzeniem zajęć dotyczących m.in. psychologii motywacji i coachingu wielopoziomowego na studiach magisterskich i podyplomowych.

dr Dorota Kobylińska

Od roku 2003 adiunkt na Wydziale Psychologii UW (absolwentka tego wydziału oraz Zarządzania i Marketingu na SGH). Wykładowca, trener oraz coach biznesu.

Prowadzi zajęcia z zakresu psychologii osobowości, emocji i motywacji oraz pracy z grupą. Jej zainteresowania naukowe dotyczą głównie psychologii emocji (w tym: emocji nieświadomych oraz mózgowych mechanizmów emocji), regulacji emocji, wspierania rozwoju osobowości.

Brała udział w ponad trzydziestu psychologicznych konferencjach międzynarodowych i krajowych. Członek European Association of Social Psychology, Society of Personality and Social Psychology oraz Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej. Specjalizuje się w szkoleniach z komunikacji interpersonalnej, inteligencji emocjonalnej oraz motywacji.

mgr Michał Skoniecki

Coach, trener i konsultant. Certyfikowany Coach MLC. Absolwent Psychologii i Filozofii na Uniwersytecie Warszawskim oraz Zarządzania na Politechnice Warszawskiej.

Specjalizuje się w psychologii biznesu i wspieraniu rozwoju osobowości. Przedsiębiorca, menedżer, praktyk marketingu i sprzedaży. Pracuje z klientami w tematach związanym z biznesem, rozwojem kariery, finansami i relacjami międzyludzkimi.

Od strony naukowej prowadzi badania w zakresie motywacji oraz wpływu perspektywy czasowej na dobrostan. Pisze również doktorat z tematyki oddziaływania warsztatów szkoleniowych na dobrostan psychiczny. W praktyce wdraża projekty, konsultuje, prowadzi treningi, warsztaty, szkolenia oraz wykłady.

Pomaga ludziom rozwijać się w życiu zawodowym jak i osobistym: w przyspieszaniu tempa rozwoju, udoskonalaniu osiągnięć i podnoszeniu jakości życia. Skuteczne wdraża techniki zarządzania w organizacjach redukując ich koszty i zwiększając zyski. Dzięki jego szkoleniom klienci biznesowi podejmują trafniejsze decyzje, polepszają efekty działania i pełniej korzystają ze swoich możliwości.
Słucha, obserwuje i przystosowuje własne podejście do indywidualnych potrzeb odbiorcy. Nieustannie też rozwija się poprzez naukę nowych rzeczy. Jako Arystotelik w swoim życiu stara się kierować zasadą złotego środka, wierząc, że jest to najrozsądniejsza forma rozwoju.

dr Rafał Stefański

Doktor psychologii, trener umiejętności miękkich, konsultant, coach.

Jako pracownik Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego w latach 1988-1998 prowadził badania i zajęcia dydaktyczne w obszarach neuropsychologii społecznej, psychologii społecznej oraz psychologii organizacji i pracy. Od roku 1990 trener umiejętności miękkich (m.in. negocjacje i rozwiązywanie konfliktów, rozwiązywanie problemów, praca zespołowa, kierowanie i przywództwo). Jako konsultant wspiera organizacje w tworzeniu, wdrażaniu i rekonstrukcji systemów zarządzania zasobami ludzkimi. Pracuje jako coach, a także facylitator (sesji strategicznych, procesu rozwiązywania problemów, sesji kreatywności, budowania scenariuszy strategicznych a także debat i konsultacji społecznych). Jest autorem dydaktycznych gier symulacyjnych (negocjacje, podejmowanie decyzji, rozwiązywanie problemów, praca zespołowa). Prowadzi wykłady i ćwiczenia na Uniwersytecie Warszawskim, Politechnice Warszawskiej i Akademii Leona Koźmińskiego.

dr Andrzej Szeworski

Doktor nauk ekonomicznych, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, z doświadczeniem dydaktycznym i badawczym, a przez większość życia zawodowego menedżer ze szczebla zarządu.

Pasjonat budowania sprawnych zespołów, stwarzania warunków dla rozwoju pracowników, dążenia do doskonałości biznesowej, budzenia pasji, wychodzenia poza schematy, usprawniania komunikacji, rozwiązywania konfliktów, budowania partnerskich relacji i realizacji ambitnych projektów. Posiada wszechstronne doświadczenie menedżerskie, gromadzone w trakcie ponad 30-letniej nieprzerwanej pracy w zarządach firm z polskiego rynku kapitałowego o rodowodach polskim, szwajcarskim, amerykańskim i włoskim. Współtworzył i zarządzał jednym z pierwszych domów maklerskich w Polsce, współorganizował i zarządzał obecnie największym towarzystwem funduszy inwestycyjnych PKO TFI, zarządzał operacjami w największym w swoim czasie towarzystwie funduszy inwestycyjnych Pioneer, zarządzał jednym z największych agentów transferowych Pekao Financial Services, obsługującym od strony back office i IT największe fundusze inwestycyjne i emerytalne na polskim rynku. Posiada kompetencje i doświadczenie w zakresie zarządzania całymi firmami. bieżącymi operacjami, sprzedażą, analizami finansowymi, budowaniem i utrzymywaniem relacji z klientami, ale również projektami takimi jak łączenia firm, restrukturyzacje, zmiany kultury organizacyjnej i projektowanie procesów biznesowych. Certyfikowany Coach i Mentor MLC.

piotr pawłowski zdjęcie

 

 

 

 

 

 

Piotr Pawłowski

Coach, trener i konsultant CC Innovation. Absolwent i pracownik Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył dwuletni kurs z zakresu wspierania rozwoju psychologicznego ludzi przy Ośrodku „Synapsis”. Certyfikat Mistrza NLP zdobył w Polskim Instytucie NLP. Posiada Europejski Certyfikat Psychoterapii (ECP). Certyfikowany coach MLC. Akredytowany coach i superwizor Izby Coachingu.

Współpracował z Warszawską Grupą Konsultingową Sp. z o. o. jako konsultant, członek zespołu prowadzącego audyty menedżerskie oraz kierownik projektu badań satysfakcji pracowniczej. Udziela konsultacji w obszarach dotyczących selekcji, rekrutacji, budowania zespołów.

Prowadzi coaching w organizacjach. Z menedżerami różnych szczebli pracował nad rozwojem konkretnych umiejętności menedżerskich, zarządzaniem emocjami, autoprezentacją. Z zespołami pracował nad rozwiązywaniem konfliktów, optymalizacją współpracy, tworzeniem wspólnej wizji. W coachingu osobistym wspierał klientów w procesie zmian życiowych, planowaniu ścieżki kariery, radzeniu sobie ze stresem.

Od wielu lat pracuje jako trener. Prowadzi szkolenia poświęcone nawiązywaniu kontaktu, przywództwu, asertywności, autoprezentacji, komunikacji interpersonalnej w sytuacjach problemowych, inteligencji emocjonalnej.

W Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego prowadzi zajęcia dla studentów specjalizacji „Psychoterapia” oraz warsztaty na studiach podyplomowych „Coaching w organizacji”, “Psychologia zarządzania personelem”, „Psychologia dla liderów”. Współpracował również ze Szkołą Wyższą Psychologii Społecznej jako wykładowca i trener, m.in. prowadząc zajęcia na studiach podyplomowych „Metodyka i psychologia zarządzania projektami”, “Praktyczna psychologia społeczna”, a także zajęcia z psychometrii na studiach magisterskich. W CC Innovation prowadzi m.in. zajęcia w ramach Szkoły Coachingu i Pracy z Grupami MLC.

W pracy z ludźmi nastawiony na wsparcie w poszukiwaniu nowych perspektyw i naukę umiejętności. Pamięta o sile pozytywnych emocji.